Etiketter

måndag 4 augusti 2014

Urkult 2014

Jodå, jag va där, gick i backarna upp och ner, upp och ner upp och ner, ja ni fattar.

Eldade gjorde vi vid fredens eld, otrolig samvaro och härliga människor som la ljus i elden för att själva sända en tanke eller bön om man nu så vill, till fred av egen tanke eller i stort.
Många uttryckte sin tacksamhet om att faktiskt handgripligen kunna göra något att förändra krigen som pågår nu.

tacksam är jag att jag fick vara med.

Hemma i det kvava varma igen, mina tomater, mina blommor, mitt grönsaksland och de mina,
 en med en tand mindre och säkert fem cm längre, barn har ju den förmågan!

Jag själv har en blå arm, förmodligen muskelbristning, svettlackig panna och huvet fullt av längtan till den badstrand vi snart ska besöka.

Kram alla!


Inga kommentarer: