Etiketter

tisdag 17 maj 2011

Två små söta kaniner!

Kommer till mig i dag! Räddare i nöden, min Emelie hittade dem http://vk.se/Article.jsp?article=444711 Duktig hon att göra nåt åt saken.

Har perioder då jag är liksom lite sämre på bloggandet, vem har inte det? Nåja, jag lever om det kan vara värt nåt att veta ;)
Kram!


Mitt att äga.

Räds inte linjer
av levnad som kommer
dit du önskar de aldrig satt sina spår
ett naket och ärligt
människoansikte vet
att tårar syns genom år.
Skrattet som pärlat rent och fritt
den omsorg du visat andra
sätter märken i ansiktet ditt
genom dagarna du vandrat
Min mamma märkt utav liv och
vackrare än aldrig förr
har lärt mig att inte rädas åldrandet mitt
när det knackar på min dörr.
Räds inte linjer som ur åren bar
det lyckligaste åren
i ditt ansikte finns kvar.

Inga kommentarer: