Etiketter

tisdag 13 maj 2014

Ryggskott.


Jodå och jag sköt mig själv också.

Så går det när man lyfter fel och har taskiga höfter och taskig rygg sedan tidigare men jag tänker väl att det går över, så småningom.

Det blir en lugn dag medels egenhändiga hängningar (ja jag hänger mig själv med! ) i dörrkarmen så att kotorna far isär, det hjälper lite och förhoppningsvis så piggnar jag till i eftermiddag.

Som sagt det går över.

Suck.

Skickat gubben att köpa Iprem åt mig. Tur man har dom. Gubbarna alltså.

jaha. där försvann inspirationen sin kos så jag avslutar här och återkommer när sinnet och kroppen ser nya ljusningar och jag slutat med att skjuta och hänga mig själv.

Puss & kram!

2 kommentarer:

Hyrestanten sa...

Aj, aj. Det låter inte bra ( även om ditt sätt att berätta var väldigt kul).Hoppas du snart är ok igen.

Yrre sa...

Jodå, det ska mycket till innan tanten klyvs på mitten :D