Etiketter

onsdag 29 februari 2012

Nä hujeda mig!

Som pigan i Emil sa!
Vi har ju lyxat till det med att renovera toan och satt in badkar å så.
Dessutom har jag satt verkligt vackra ljusstakar på väggen som kan mysa till det ytterligare när får lust att softa i badet.
Jag hade hemstöpta ljus i dem först men med vår iver att bada tog de fort slut och jag snålade till det och köpte Eurochoppers stearinljus..

I en vecka nu har det luktat sött/syrligt/dött på toan.
Vi har städat, letat och medels näsan noga sniffat på ALLT och då menar jag allt till dess att jag fick ögonen på ljusen (hade luktat på väggen hela vägen dit) Och där och då fick jag mig en chock, det var ljusen!!

Tvi vale va dom stank vad är de gjorda av kan man ju undra???

Nej i morrn blir det inköp av väl rekommenderade ljus som är provade och godkända!
Ha en fin afton.


Inga kommentarer: