Etiketter

tisdag 28 oktober 2014

Vilken gåva!



Jo igår var det gala på tv. Bröstcancergalan på kanal 7? varför inte ettan tvåan eller fyran?

Nåja,såg ju inte den, för sent för mig men ska se den på Play idag.

Och gåvan då?
Jo här om dagen kom gubben hem till mig med rosettreflex i rosa , en rosa penna och ett rosa band.

Han la inte upp en hysteriskt rolig status på facebook (även om jag skrattade åt den som går nu)
och jag kommer inte heller att lägga upp på min status denna gången heller någonting som någon knappt förstår.

Dela artiklar istället. Levnadsöden, starta en insamling, sälj kakor eller, köp en reflex till någon du älskar

det om något värmer hjärtat och gör skillnad, för om man inte får synas i mörkret som den man verkligen är, när ska man synas då?

Och jag vet, jag svarade ju på en av statusarna för att jag tyckte att statusen så väl förmedlade humor och trötthet, jag visste inte att den skulle göra mig uppmärksam på cancer.

det är jag i alla fall. Tack gubbe för din gåva till cancerfonden, den värmer många! <3


RåkaD

Inga kommentarer: