Etiketter

måndag 23 februari 2015

Å tjosan vad tiden går

 vips så har två veckor blåst förbi , Vi har legat på hotell och firat mamsen, Hon fyllde ju 70 i Fredags och bara en sådan sak gör att man ser hur fort det går, hur gick det till, egentligen.

Dag efter dag, år efter år kanske ni säger men, hallå! jag måste missat hälften!

Gulpar till i magen när man tänker på att Chrille blir 18 och Bobba 20 detta året.

Samtidigt får man det där hemska orange kuväret som inte alls får en att ha mindre ångest när man tänker på pensionen..

Nä just idag så ska jag verkligen inte tänka på tid och ålder utan på att Ludden nog kan gå till skolan i morgon efter en veckas flunsa, att brasan brinner härligt i köket, att jag har en kartong med olästa böcker och att jag inte har ont i magen.

Puss på er!


Min fina mamma!


Inga kommentarer: