Etiketter

torsdag 12 februari 2015

Torsdag



Alltså sistadageninnandagensomärhelg..kan man säga eller så kan man, i detta fallet säga Fredagen den 13!

Joddu det ska gå sorgligt till innan alla hjärtans dag, om det nu ligger i ens natur att anse den som oturlig, vilket inte jag gör.

Idag har jag och mor och far min gjort schtauun, dvs Coop och Evaas.

På Evaas var det halva prisetrea och mamma fyndade kjolen med stort K, ska se nästa vecka om den är kvar då fetpensionen trillar in..antar att dom matchar varandra i prisläge haha!
Hon hittade även en ursnygg kavajblusfilt aktig sak som var jättesnygg i en härligt glad färg.

Ja och sedan blev det husmanskost hemma hos dom, Bruna böner med Fläsk! Inte speciellt LcHf aktigt men ibland måste man bara tumma på sina egna matregler och, eftersom denna synnerliga delikata rätt senast slank ner var typ 5 år sedan så tror jag att jag kan stå ut med mig själv.

Gott vare iallafall å sen hem och sova som en gris, trött och frusen.

Skickade just Ludden över till grannen för att han skulle leka med Milton en stund och inte somna redan vid sex, en liten ovana han börjat med, tänkte han skulle vara där till sju men icke. dom ringde nyss och sa att han ville hem.
Blir att sela på hunden, ta sparken och ge sig iväg och hämta gossen för det är för halt för att gå..ja och sparka med men hunden drar oss.

Kram alla!




Inga kommentarer: