Etiketter

tisdag 10 februari 2015

Veckans värsta



Ja, det borde väl vara att en ordningsvakt behöver bruka övervåld för att ta hand om en 9 åring.
Säkerligen inte en pappa (det hoppas jag verkeligen inte) säkerligen inte en stabil VUXEN person.


Nej, inom sig måtte han ha fobier och verklighetsproblem för, jag tog hand om en 9 åring, tog om honom bakifrån, pratade med honom och fick han lugn. jag, en 160 lång
 och vid den tiden 52 kg tung. jag fick två! blåmärken på benet, jag upprättade inte en anmälan om misshandel, jag anmälde inte barnet för våld mot tjänsteman för jag var inte det, jag var en mamma, jag tog hand om någon annans barn inte en KRIMINELL som vakten skriftligen uttryckt i sin anmälan utan ett vilset barn.

ETT VILSET BARN. Misshandel av barn

Nä fy för en del vuxna, skämmes tamefan!

Annars så har jag sovit gott nästan alla nätter ( tack snälla för progestron) hemmet äro städat på nedervåningen, brandskydds inspektören kommer den 27 denna månad, den ångesten tar jag tag i då haha!

Haft en trevlig kväll hos Åsa och Tuvan och ska snart lägga mig, puss alla!

Inga kommentarer: