Etiketter

torsdag 23 april 2015

Hm


Ja, så har det känts länge nu, har just börjat skriva lite poesi så bloggen lär väl få sig ett uppsving den med kanske och ibland är det så, man är helt enkelt för trött för att skriva något vettigt och då kan man lika gärna hålla truten tänker jag.
Här har livet skuttat än hit och än dit som det så ofta gör, någon piggdag varvat med många trötta. Börjat dricka pulverkaffe, jag är så trött på att glömma kaffepannan på spisen och om jag kommer ihåg den så glömmer jag bort att jag kokat så kaffet står och kallnar.

Perfekt med vattenkokare och pulverkaffe alltså.
Pillat frön i massor med resultat att det svämmar över av små plantor överallt som vill ha ny jord, att man aldrig lär sig!

Får en hotellnatt på Lördag med fina gubbs och det ser jag fram emot, puss & kram och ta hand om er!



vÅga våras

Inga kommentarer: