Etiketter

torsdag 20 mars 2014

Skitkallt!

Jodu, hurvigt med minus 13 på morgonen när man r van vid plusgrader, bortskämd är man!

Köpte nya gardiner i fel storlek i tisdags, typiskt mig alltså, endast en förpackning hade angivit fel längd och naturligtvis vare den enda som passa och den vill jag ja ju inte byta..suck..Men fina var dom!

Idag ska jag städa köket lite, plantera lite frön och titta på de väldiga Timmerbilarna som krånglar sig fram i vår lilla rondell, man få ta till vara det spännande i livet tänker jag.

Hur gick det med örtfärgen i håret då??
Jomen bara bra, arbetsgången kan så småningom ses på Hårhäxans nya hemsida som inte riktigt är klar än men man kan ju alltid kika in hära så att man inte missar det Hårhäxan

Jo, en sak till. Jag har en vän som har en vän (det brukar ju vara så haha) som har skrivit det bästa som jag läst på länge och med det avslutar jag mina Torsdagsrader, kram!


Mod är inte alltid högröstat.
Ibland är modet en stilla röst som
vid slutet av dagen viskar;

"Jag försöker i morgon igen"

Inga kommentarer: