Etiketter

fredag 21 november 2014

En sjuk vecka!


Ja, rent sant är det för så förkyld jag vart. Hoppas att intensiteten i den 
skrämmer alla andra flunsor på flykten.
Kylan kom och gick denna vecka, vissa dagar påminde om vårväder men det är som det brukar.
Var tog min barndoms förvintrar vägen? vill minnas att det var snö från 
November men jag har säkert fel.

Har då hängt upp julgardiner i halva huset, nu behöver jag bara pinnar till hissgardinerna så det blir till att göra ett ofrivilligt besök till laggorn för att se vad man kan hitta för matnyttigt..kanske till och med ett ljusnät där, och om jag har tur, kanske några lampor funkar.
Tänker alltid att jag ska köpa på mig utebelysning när det är rea men det har aldrig hänt, än.

Kära Nezzie tar det lugnt, löpen har ju den effekten men, igår fick hon fnatt och rev ner min dator så det är rent tur att mitt hushåll består av datoriserade män. Nu funkar det! 
Idag ska jag rensa min 1800tals skänk som är offer för "härkanmanläggaalltskrotsominteharenegenplats" tänkte göra den fin och till min igen för nu så ären gubbens. förklarar ju allt eller hur!

Ha en fin dag ni alla, njut av lugnet före julstormen medans tid är, kram!



Inga kommentarer: