Etiketter

onsdag 5 november 2014

Snurrhuvä



Jopp sa kärringen, nu var det förglömt igen.

Dessa möten som jag nogsamt satt upp på datorns anslagstavla med postit lappar hjälpte inte ett dugg.
En orsak kan vara att ludden deletade dom i morse fast det kan
jag ju inte skylla på, jag visste ju att de fanns där.

En annan orsak kan vara mitt snurriga huvud som inte är sig självt efter tre
nätter av nästan obefintlig sömn.

Å andra sidan hade jag lyckats trippelboka mig själv, hur det nu var möjligt. 
Jul loppis, möte på klippan och så viktigaste mötet på Luddens skola. allehop med starttiden 18.00

Å inget for jag på, vilket alla bilister i Umeå ska vara glada för, man ska inte köra bil så här osovad. Lyckades i allafall ta mig till Malin med jultidningarna, fast hon var ju inte hemma, hon var ju på loppiset jag anmält mig till :D

Nåja, jag förlåter så gärna mig själv, det går ju inte ann att skälla på sig hela tiden., då kan jag ju bli ledsen.

Nej, jag tar denna kväll som den kommer, ska se Bonde söker fru och sedan sova och, förhoppningsvis sova mer än två timmar, kanske drömma om hur trevligt det var ute idag, med all snö och hur gott det luktar när man eldar i spispannan och känner vedeld oset ute.

kram på er!

Inga kommentarer: