Etiketter

lördag 29 november 2014

Ibland


Håller veckor mer än vad dom borde hålla. Dagarna dundrar in med än det ena än det andra

Finaste Harry dog saknar honom väldans men är så glad att han inte lider mer.
jag har fått tillbaka rösten efter min hemska förkylning, städat till och möblerat om vardagsrummet, det tog 7 timmar å så har jag gjort godis till marknaden som var på Waldorf idag, ingen hit. knäcken jäklades, lackningen gick åt skogen och ludden surar, övervåningen är kaos, tvätten drivar sig, ja

klagaklagaklaga.

Ikväll ska jag inte göra någonting. mina ben bär knappt.

nåja lite kuligt har jag faktiskt haft, jag har sovit, bara en sådan sak. färgat håret och klippt mig och drömt om Åsa.

att hon med klippt sig fast till en frisyr och färg liknande Plupp , om du nu är gammal nog att minnas hur han ser ut förstår du att jag småfnissade när jag vaknade.

Kvällen ska avnjutas i soffan, disken får ligga där den ligger, precis som tvätten, jag ska inte göra ett endaste dugg, så det så.

kram på er och glöm inte att ge dem ni älskar ett ord, en kram för så är det att livet inte varar för evigt.

Inte räckt ännu

Inga kommentarer: