Etiketter

onsdag 6 april 2011

Alltså..Ibland vill inte Ludde klä på sig..




Eller..ganska ofta. Han är en bestämd ung man, liten men stark som en oxe!

Jag vet att jag som mamma ska vara väldigt glad över att han har en stark vilja, att han vet vad han vill och..ja, nästintill fullföljer det med.

Och det är jag tro inget annat men ibland så..tja, önskar jag att han kunde vara liiite mer förljsam.

Nåväl, tillslut fick sonen på sig kläderna (själv) och mamma kunde pussa i väg gubbe och unge (Jo, gubben klädde sig själv med) till dagis i ett för dagen dimmigt Överboda.

Jag ska stryka i dag, så jag hoppas att det är mulet ett tag till för annars kommer hjärnan på en massa andra saker man kan göra som att sola, eller promenera eller, huvaligen, putsa fönster!!

Här har ni en sur kille från ett annat av alla hans "vill inte" tillfällen :D

Kramar
!

Inga kommentarer: