Etiketter

torsdag 21 april 2011

Världens finaste påsk kärring och min son är efterlyst.

Jag har världens finaste kort på Ludde som skred påskärring med panna och allt klockan nie på morgonen. Tyvärr är jag en sån med hjärnlig otur så jag förmår inte ladda upp ett kort hära, tyvärr, men fin var han!

Mindre underbart är att basse bus, kära, avek från permis (lvu:ad) och är nu efterlyst i hela landet. Han var hemma och allt var så jättebra och vi fick stora kramar innan han for.

Glad Påsk ska man säga men jag har sådan sorg i mitt hjärta att det går sönder.

Ser ni en kille, 1.78 lång, 19 år blond med kort stubb snyggt klädd vit tröjja, jeans, ofantligt rar och säkert ledsen samt lite vilsen hör av er till mig eller polisen.

Han heter Sebastian Jonsson (Sid)och han fattas mig.

Kram.

Inga kommentarer: