Etiketter

tisdag 5 april 2011

Hem-liga pågående projekt

Tomma påsar här och där för tömning av papperskorgar och katt lådor. Sen på kvällen när man yrar runt för att ta medicin späppa ut hunden kissa, ta en kopp vatten så snubblar man över dessa "tänkta ogjorda saker" Med kommentarer som man mumlar..ja just ja eller skit oxå och hur kunde jag glömma det?

Brev brukar flytta sig en fyra-fem gånger innan de hamnar på lådan.. Jo jag har ju Sigge men allt som ska göras ryms inte där och..det är inte alltid jag hittar det jag skrivit upp :D

Men det gör ingenting..Faktiskt, det är ju spännande hemma hos mig, man vet aldrig vad som väntar vid nästa steg

coffee_shop.png Jag vet ju åtminstone om man räknar i hop kaffekopparna på kvällen att jag har haft mina 7 kafferaster :D

Puss på er!

Inga kommentarer: