Etiketter

tisdag 25 september 2012

Bläää

Jobbig natt med ont å annat. Åsså vaknar man till regn när man väntar sol. Nåja, antar att det int gör någe om jag strosar omkring i morgonrock,1 fördel och så syns det ju såklart inte att jag städade och torkade golven i går och nu när det regnar syns det inte att det inte syns, fördel två. Den tredje och sista är att en sån här gråtristkall dag är det helt okej att lägga sig i badet, lääänge.

Det ska jag göra och lite som godis ska jag ta fram vad jag skrev prexis den här dagen 2009 och se vad det var, vänta ett tag bara!

Jaha, fem skrev jag den dagen och jag valde denna då

ha en bra dag!!


att ätas eller äta????

Spring i väg du din
gynnare tänkte sparven när han såg
den lilla spindeln pinna iväg på sina
obetydliga ben.

Jag tar dig nog.






Lite avundsjuk när jag såg
Jag vill också stilla någons lunchbehov.

2 kommentarer:

enben sa...

Fina, fyndiga dikter!

Yrre sa...

Tack snälla du!!