Etiketter

fredag 8 november 2013

Grattis!!

  Tydligen vare någon bloggpris utdelning igår, Och jag vill gratulera speciellt en, Maria Strömberg. Hennes blogg vann Folkets val och bästa bak och dessertblogg, dessutom har hon haft en tung ryggsäck, mer om henne HÄR

Att Underbara Clara blev Årets nyföretagare tycker jag är läckert för detta är också en kvinna med stort bagage. Jag tycker att tjejerna har lyckats så bra och visat att man aldrig ska ge upp, kika gärna in hemma
hos dem ♥ Dessutom har Fridan startat en blogg, den hittar ni HÄR tips och trix om vardagliga svårigheter har den i sig.

Själv ger jag inte heller upp, min Trasmatta är färdig!!

Nej, den är inte perfekt men mönster och nästan jämt antal varv, nästan kommit ihåg att sätta fötterna rätt varje gång och nästan kommit ihåg vilken färg som ska in och i vilken ordning är tillräckligt bra för mig, så så nöjd med mig själv!

Att sedan mostern har gamla Mormors vävstol hemma hos sig och gett den till mig känns som en bra belöning för slitet! (för det var slitigt) Är så glad för det!



Idag ska jag skura på Luddens nya rum, hade inte kraft till det igår, kanske blir den en sväng till stan med. Lite gomiddag och någon promenad så är väl dags schemat ifyllt, kvällen trätt in och jag sitter förmodligen och har Fredagsmys med Ludden.

Ha en fin dag ni alla, Puss

2 kommentarer:

The French Housewife sa...

Jag tycker endå att den blev hemst fin din matta!

Yrre sa...

Tack sötnos! <3