Etiketter

onsdag 6 november 2013

Klockan är nie



på morgonen och jag har fått så mycket gjort! Trodde jag skulle ligga som en död sill av förkylningen och allt som surrade kring mig men icke, Sovit som en stock!

Ja, det märks ju när man har lång sammanhängade sömn alldeles av sig själv, jo, stökat bort i köket å fixat tvätten å duschat, nu ska bara håret torka så ska hönsen få sitt.

Stora sonen fick komma till sin lgh igår, önskar honom så mycket lycka till och grattis till sitt hem, klart man ska ha eget då man är så stor ♥

Resten av dagen då? Tja man får ju se hur länge pigget håller i sig men jag skulle vilja komma iväg till väveriet och fixa till hallfönstret men man får väl se hur länge ögonlocken håller sig öppna, man ska int tro sig om allt för mycket även om jag gör det misstaget, hela tiden..


Ha en bra dag alla, njut och kolla på det vita på marken ( ni som bor åt hålle jag bor), snart äre advent men innan dess Mårten gås? om jag int tar fel, kanske jag gör lite Gåsbröst den dagen, vem vet?


Kram ♥

Linda Lin



Inga kommentarer: