Etiketter

onsdag 20 november 2013

Men så knasigt

faktiskt har jag försökt blogga i ett par dagar nu men det har int funkat men nu göre he hah

Jo ni förstår så i lördags knacka (hårt) denna damen på dörren när vi just hade kalas för 18 åringen

 Ni må tro att de vart överaskade och själv så rann tårarna, det är ju smått en chock att se en Älskad som är så saknad :D

ja och ärefter har jag ju knappt haft lust att sitta och blogga med denna varelsen som gjort om hela mitt kök, städat, skrattat och och bara funnits där.

Jamen nurå, har hon åkt hem? nix, nej men på Lördag går återresan till Tornai och just nu är hon hos bästa vännen  Charlotte och tillbringar älskvärd tid
Själv får jg tebak henne i morrn då fina Mormorn får sina välbehövliga timmar med barnbarnet.

Och jag då?

ja är bara så där lycklig som man kan vara då livet tar en oväntad vändning. jag skiter i att golven inte är torkade, att tvätten ligger i drivor för,
Livet kom just på besök.