Etiketter

måndag 24 februari 2014

Hej och hå

så krokigt tanten går jodu för idag är jag tant men mindre tant än i går..
Man ska inte ha halkiga skor fick jag lära mig om söndagen då jag halkade till, höll mig upprätt med vred mig på någevis, ja så kan det gå, man ska inte må för bra eller ha det för roligt, då kan man ju bli otacksam!

Jo för kul hade jag, vart och sett på bio med fina Kurren, Ludden, Tuvan och Bassen. Filmen frost. (oerhört snygga vr vi i 3d glasögon haha)

Igår var vi på sent fyllerår kaffe hos Mamsen som fick sig en epost.
Så här fina är vi när vi busar till det lite haha!

Ska kanske till grannen och dreggla över frön eller så inte jag vet inte riktigt säkert.
Annars blir det å ta på kläder, sätta sig på dynan på sparken, le mot solen och undra hur fasiken det kommer sig att våren glimtar till i Februari i Norrland när det borde vara minst minus tjugo och flera meter snö. Inte flera plusgrader och sol.

Lärdomen av det är att man aldrig ska göra om livet helt till samma lunk, ibland lunkar det vidare åt någe helt annat håll än man planerat!

Puss & Kram

Inga kommentarer: