Etiketter

tisdag 4 februari 2014

Lycklig!!

Ja, kan man vara annat!
tog sparken i morse till Jenny och den flög fram och det var så underbart. Ner för backen mot henne så gick det riktigt fort och det hira i magen, ungefär som om man gungar lite för högt. Ja, å sen så besökte jag Jenny kossorna som var så fina och luktade så gott, då, då blir man lycklig!

Promenaden i blidväder med hunden längst hårt skoterspår och vetskapen om att jag vågade göra det jag gjorde på invigningen värmer fortfarande och gjorde inte saken sämre och det bubblar av gladhet inuti!

Nu ska den glada tanten vänta på att svampen fina Åsa gett mig ska mjukna och bli lite stuvning till biffen jag gjorde igår , äta, och sen blir det vila för inatt var en ontnatt utan nästan någon sömn alls och det är ju bra då att men är så glad som jag är nu så jag slipper sura över det!

Jag och pappsen under invigningen!

Inga kommentarer: