Etiketter

fredag 31 januari 2014

Jaha

Tränat och tränat ändrat text, spelat in rengjort till hönsen, lyssnat på inspelning, tränt jojk, övat text...

Jomen ta mig tusan hur fjärilarna har korståg i magen.

Varför det dårå? jo men för  DETTA!!!!

Och vilken text ska jag då läsa? jo den kommer HÄR!

Barnvakt är ordnat . huset städat, duken på bordet bytt och jag ska ta rena trosor på mig i morgon ja,
kort sagt förbereda mig allt som går.

ja, det kan tänkas att jag låter uppskruvad och nervig men
Det är så det är rätt och inget fel på kryssrutan men,
det kan man väl få vara när man är en av 66 talare bland 45 tusen människor

min jojk kommer att handla om att säga hejdå till rädslan och

det är prexis vad jag kommer att göra.

kram alla, kom om ni kan, om inte, ha mig i era tankar så jag inte blir alldeles lost :D


tänk på mig!!!


Inga kommentarer: