Etiketter

söndag 12 januari 2014

Detta med lösenord..



Det är ju ett aber, är det inte. Jag har ju minne som avdankad gammal daggmask och var gång jag finner mig utloggad från bloggen får jag försöka minst två gånger för att få det rätt. tokigt värre eller som lösenordet som man ska ha på bank och apotek tex det kan ju inte vara detta enkla uppenbara som är till fejjan eller bloggen, nej det måste ju vara sinnrikt och finurligt. Tror jag har ett som ingen någonsin kommer på.

Då undrar kanske du hur jag kommer ihåg det, joddu serdu det står på en stor sak i mitt hem. behöver bara kila iväg å kolla, smidigt så det förslår för alla vet ju att har man ingen närminne så hjälper det inte med lappar och böcker för de kommer man inte alls ihåg vart man la om man inte sätter fast dem med magnet på kylskåpet och så kommer Ludden och sätter upp en teckning och så var det lösenordet borta.

Och folk med vanligt dåligt minne säger att jag överdriver. nix, det gör jag inte alls.

Köttbullar blev det idag, hela 75 styckna med hjälp av min man, goda nanting, det var rådjursfärs i.

Å så har jag legat med bok och dator i sängen mest hela dan, och det tycker jag var skööönt, så det så :D

Ha en fin Söndag och en fin nästa vecka. Även om snön saknas, ljuset saknas och det bara blåser och regnar för kom ihåg att utan väder alls bleve det ju bara alltför trist. Kram!!

Inga kommentarer: