Etiketter

tisdag 7 januari 2014

Nästan vardag!!

Pojkarna börjar ju iof inte skolan förrän i morrn men Ludden och gubben "is back in town". Joddu skönt så det förslår men det får man kanske inte säga men för mig är tystnaden och oberoendet, att få vara själv, ren och skär överlevnad.

På tal om överlevnad..ja eller inte för det handlar ju om mina möss och de är ju döda och hittade..ja, inte bokstavligen men fällorna är hittade. På övervåningen och dit kan ju inte ens en fångad överlevande mus ta sig så jag har hittat de lata förövarna. Katterna!!!

Sicka bekväma rovdjur jag har som käkar möss från musfällor, hua!

Nej nu står de gömda i sopskåpet och ta mig tusan, vare int en mus där nu :D Tror att jag så småningom ska ta in lite nya friska förmågor för så här kan vi ju inte ha det.

Idag äre Tisdag, vilket innebär Jennyträff och det känns med skönt.

Kram på er och ha en fin vardag, de kommer i en hel hop nu, färdiga att njutas av!

Inga kommentarer: