Etiketter

torsdag 23 januari 2014

Ja, offentligt då



Ja, alltså att jag ska få vara med i invigningen av Kultur huvudåret som både fått ris och ros. Ja hela evanemanget alltså. Länk HÄR

Ja, torsatsningen sticker i ögonen kanske när så mycket pengar behövs till skola och omsorg och kan inte annat än att hålla med. Man kanske skulle ha dragit ner på de allra dyraste tingesterna så att gatlyserna i stan kunde vart kvar men nu är det som det är och jag tänker se på den. Stolt ska jag vara med och tycka att jag är jättemodig Ja, att framföra min text och min jojk.

Annars så rullar dagarna på, Ludden kommer att ha värsta partyhelgen, föst kalas i dag, funplanet på fredag (kalas) och Leos på Lördag. Kan tro att minsta livet kommer att somna tidigt på Söndag.

Själv ska jag repetera min text om och om igen. Inte för att jag alls kommer att lära mig den utantill, sådant går inte men jag kanske känner igen en rad eller två så att jag kan titta upp från min text. Önska mig lycka till, kram alla!!!

Inga kommentarer: