Etiketter

torsdag 2 januari 2014

Färdigfirat!



Å nu ska lilla julgranen få stå alldeles i lugn och ro prexis som mamsen i detta huhållet ska ha. Softa och vila trätta onda fötter, fila på det som ska hända under Umeå Kulturhuvudstad 2014 mer sedan! Läsa alla böcker som trillat in i mitt bokfria (not) hus, gå promenixer med jycken på åkern eftersom isgatan på vägen gör det stört omöjligt att gå där och ja, helt enkelt softa.

Jag tycker det är en bra början på året det och jag vet att jag gav ett nyårslöfte men det har jag glömt. Så nu ger jag ett nytt. Att ha det så vänligt det bara går. Jaha och det betyder? tja, klura på det du!

Idag väntas skinkgratäng att ta sin plats på matbordet, gubbs jobba sent och kommer med Ludden som äntligen fått vara till föris, ni må tro att han tjatat!

Sköt nu om er alla! Här kommer en fin bild från nyårsaftonsdagen, ja, sånt kan man syssla med om man vill!


Inga kommentarer: