Etiketter

torsdag 6 februari 2014

Tors dag

Ja eller dagen innan Fredag eller faktiskt Samernas nationaldag och definitivt min tröttdag....
Förkylning processar på och gör nattsömnen väldigt hackig.
Vila står på schemat idag...

Men, man ska int klaga har jag hört så jag slutar väl med det. I morrn ska Gubbs till hufvudstaden över dagen och kommer hem sent men storhandlar idag så jag slipper i morgon, tacknämligt då jag inte skulle orka det.
Det räcker med att skjutsa honom till vägen kl 6 och ungarna till vägen kl halv 8. Tur att Ludden ska till fritids så att jag hinner sova en stund innan de små liven ska hämtas.

Tacos är beställt till i morgon men vad vi ska käka idag vete katten, lutar åt fisk med citronsås så har man ju vart nyttig med även om det är långt till fisk två ggr i veckan.

Puss & kram.

RÖD

Inga kommentarer: