Etiketter

onsdag 16 april 2014

Glad Påsk!


Ja, jag vet att det bara är Onsdag, men ändå, räknar med att datorn blir ett andrahands alternativ till förströelse i ett par dagar framåt, speciellt om det blir sol!

Önskar detta Glada Påskande med mina två fina fina älskade döttrar som för ett par år sedan spökade ut sig så där fina.

Släkt kommer på besök på Fredagen och handlas ska det göras i morgon,
Så då återstår bara idag som förvisso har sina sysslor men inte är panikartad haha, jag får inte glömma att se till att gå iväg för mig själv så att huvudet får stanna upp men jag misstänker att Lörda blir väldigt lugn.

Idag har Ludden Wilmer på besök och det ska grillas lite korv ute, känns bra.

För vilka anledningar man nu firar Påsk så önskar jag alla er en glad sådan. Själv så ska jag putsa kvasten, borsta Katten Konrad och skura kaffepannan innan det bär iväg!

Puss & Kram!

Inga kommentarer: