Etiketter

måndag 7 april 2014

jahaja

Då var husvagnen ordentligt invigd!

Basse har sovit i den och inatt sov jag, Kurre och Ludden där. Nej, vi har inte jättetrångt men Ludde ville absolut och för att glädja litet liv så blev det så och gott sov vi alla.

Flyttfåglarna har kommit.
Dvs alla Svanar och gäss samt div smått i fågelväg som jag inte kan namnet på.
Vilket i sig är trevligt, det är ju bra att några har koll på att våren kommit för än saknas de där soliga vårvarma dagarna här.

Hos Fridan i Belgien därimot, har våren blivit skvatt galen och dundrar in med + 21 grader flera dagar i rad.

Så här ser det ut på hennes balkong och jag är inte ett dugg avundsjuk, inte alls! (jag luras givetvis..)


Jaja, snart har vi väl värmen här med hoppas jag, tills dess får vi väl nöta på våra täckjackor och vinterskor som vi gjort alla andra år.

kram & puss!

Inga kommentarer: