Etiketter

torsdag 26 juni 2014

Jag ska måla hela världen lilla mamma...



Ja, jag snackar om mig själv nu.

Svor ve och förbannelse över trädgårdsmöblerna förra sommaren och lovade mig dyrt och heligt att jag aldrig skulle måla igen.

Nu är en bit av laggorn målad samt mitt element i köket vars färg funnits till i snart tre år nu...

jag antar att jag skulle kunna säga, sheck med viss tillfredsställelse  men  det där välmåendet över målning infinner sig inte. jag hatade var sekund.

Det är därför jag har flera liter målarfärg kvar till bron som ska målas i sommar.

Somliga lär sig, Annika lär sig inte....

Storskurar och bonar golv, och faktiskt, det är roligare och jag vet att jag är knasig, jag har aldrig påstått någe annat.

Ha en fortsatt fin Torsdag och glöm inte Ernst. Själv ska jag titta med stora ögon och önska att jag älskar att göra allt som han gör, eller bara förvånas och tycka om, det är tillåtet det med!

LäKt

Inga kommentarer: