Etiketter

lördag 7 juni 2014

Påta påta påta

Ja eller hur!

en har man högtflygande planer som jag och vill ta vara på min egna goda jords så gäller Gräva Gräva Gräva!!

(och bränna ryggen, få träningsvärk och somna halv sju en Fredagskväll...)

Men nu äre nästan gjort! Jag har idag med två odlingslådor kvar samt en välharvat grönsaksland satt Selleri en massa sallad, palsternacka ch en del annat som jag inte kommer ihåg.. men så äre ju med mig.

Potatisen är satt och i kväll pluttar bönorna ner sig samt morötter med kvinnokraft, en och en annan rödbeta ska få krama jorden med.

Är jag slut?

Jo en hel del.

Men jättenöjd.

I veckan kommer fina fina dotra hem

Längtar en hel del efter henne <3

Dessutom är resan beställd till andra dotran 

(jag fick med vara med på bild :D )

Så jag är rätt nöjd, nu ska potatissallad tillverkas till gott grillat kött, kramen!

Inga kommentarer: