Etiketter

torsdag 11 september 2014

Man vet att



Man är lite trött när gubben rensat cockies och man får hålla på 4 gånger för att komma tillbaka till bloggen. bara detta med com och se vilket av det var det och vilket lösenord????

Men nu så är jag inne och det märks att det är höstigt och kallt ute för nu så har man tid att sitta (och ork) att blogga litet.

Finaste Emlan fick besök av mamsen och vi kunde glatt, tja mer eller mindre, konstatera att jag med var 27 då jag bodde på samma ställe. Lustigt sånt därnt! Vi tog en promenad vi båtplatserna och hittade fina stenar och åt glass, ja, jag vet att jag äter LcHf men ibland får man tumma på sina egna regler, å god saltlakritsglass var det med. Fick oss ett gott skratt  och njöt av den vackra solen.


Jag känner lite förtroende för den här hösten. Att den ska välla in med en explosion av sol, färger och kylig kall luft. Och att jag ska finnas mitt i. Med fötter och pigg knopp.

Idag ska jag hämta min Grönkål och peta ner den lite väl sent men så går det om man glömmer bort att snälla Linnea hos handlarn hade den till mig...

Puss & kram och tacka livet att man inte behöver tipex för att ändra alla stavfel det kan bli sånna här smått yra mornar som att man går ut på bron, stirrar på termometern och säger högt för sig själv, jag undrar just vad klockan är......

<3





Inga kommentarer: