Etiketter

torsdag 22 mars 2012

Jupp, Så äre!


Riktigt känner hur kroppen pustar och stånkar för att hänga med i det JAG vill
det är synd att vi så sällan kommer överens..

Nåja, skulle ju vart träning i dag men det blir i morgon istället så jag tjuvträna lite hemma i går, lite situps, fröplantering och tvätt, samt en promenad på skoterspåret med gubben och det va ju lite bängligt. 
Ja, inte att gubben följde med men spåren är som isarna, lite oberäkneliga!

Idag är jag utan tvättmedel så jag kan inte tvätta (skitlessen, NOT )
så det blir lite mera frön som ska in i kylskåpet och torteras lite innan de vill gro
jag skulle ju hellre starta min groning i sol ja men vi är ju alla olika.

Och tur är det för katterna mina, de har sina matskålar på ett högt skåp, ville bara ha det sagt.

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: