Etiketter

fredag 23 mars 2012

Nya dagar, det är bra!

Igår blev det int som jag tänkt mig, mot eftermiddagen så va jag helt urlakad, som en urvriden trasa. Släpade mig fram genom dan och gick och la mig sju!
En del saker tar energi från mig som jag inte skriver om här, en god granne skrev något om energitjuvar på sin blogg och det har jag faktiskt inga som är men det finns andra saker som kan vara så.

Återinfogar mitt favoritcitat!

Jag tycker att det är så bra! Dessutom litar jag fullkomligt på det.





och jag har det bakom nu.


Välvt, som en port

ut mot

formar sig andetaget från

min förväntan

Som min hands rörelse

är ett penseldrag av mod,

denna himmel

duk.




Idag ska jag träna och simma med mamma och det mina kära vänner är något som fler borde ta efter, mammor finns inta alltid kvar hela tiden så jag vill lära känna min så mycket jag kan och om vi dessutom blir klara för beach 2016 är det ju värt ett försök :D



Såja, hoppas att Er dag blir full av sol, härliga skratt och bubbel i magen,

Inga kommentarer: