Etiketter

tisdag 20 mars 2012

Vilka dagar!

Här i Norrland har solen öst sina värmande strålar och snötäcket försvinner undan för undan även om jag i mitt stilla sinne inte väntade det detta året, så mycket snö som det var!

I helgen var jag hos bror mina och hade det lungt och skönt bakom en laggordsvägg, även om det blåste lite för mycket för min smak :)
I går var jag till Robertfors och träffade en vän från Poeter.se irl! Det är spännande att stråla i hop så med någon man aldrig sett i verkligheten och denna någon visade sig vara en alldeles underbar person som jag är glad att jag lärt känna.

Och betalningen för dessa fyllda dagar blev Trötthet, givetvis men det kan man ta, man kan vila några extra dagar om man vet att för det har man investerat i den där minnesbanken med vackra dagar som man ska ta fram och njuta av när man är gammal och grå.

Sköt om er och ha en underbar vecka!

Inga kommentarer: