Etiketter

torsdag 8 november 2012

ÅÅå huka huvä å böj sä å kviiid!

Idag ska hallen rensas, tömmas, strippas in på bara skinnet så det va förväl att jag sov ända till 8!
veckans aktiviteter har tatt ut sin rätt och jag fick tänka hårt i mitt arma lilla huvud för att komma på vilken dag det var.

Mamsen skrev inte att de skulle handla så ingen ledtråd där heller :D
Nåväl, till andra övrigt förvirrade kan jag medela att det är Torsdag!!

Vaknade över att jag drömde rimord och någon sån där upptäckt som föranleder nominering till Nobelpriset..typ..
Så kan väl bara en poet som jag drömma haha
Nu är kaffet kokat och sedan, när jag väl druckit en kopp och tagit mod till mig i min volangprydda tunika (jo, ni hörde rätt) och grisrosa mysbyxor så ska alltså inre hallen monteras ner.
Det gamla vackra taket ska fram, pärlspont ska ses över å sen skare målas å läggs golv.
Ja, int allt på en å samma dag men ni förstår.

Ha en finer dag ni alla vackra där ute!!

Hemma.
Kallt ute men inne är det varmt
kaffedoften värmer den samt
tjocksockor på fötterna och
röer eld i spis
jag det är själva lyckan det
som vänlig sommarbris!

Inga kommentarer: