Etiketter

torsdag 22 november 2012

Jamen nog äre!!!

Förra veckans yoga blev det inge av då jag helt glömde bort mig och i dag så sov jag :/
Verkar som mycket glider en hur händerna men jag är bara så trött!
Skit kommer alltid efter en vecka då jag tagit mig för lite väl många saker och i måndags var ja ju till stan och gick ensam in på båd k rauta och den andra varen nu heter och fy för dessa stoooooooora affärer.
jag skulle ju bara ha en sak och frågade efter den direkt då jag gick in och fick hjälp men surt sa räven.

Igår och i förrgår var jag som en zombie, fattades bara dreglet... Verkar hänga på i dag med.
När ska man lära sig någongång??

Jag kom med i Poeters antologi "världens sista diktare" med tema angående den stundande akopolypsen eller vare nu heter, världen enligt vissa ska ju gå under den 21 December och det får den väl göra om den vill, jag ska då fira Fridusens födsledag då, barra så världen vet.

Här kommer bidraget i allafall var så snäll att även om den nu är så otrooligt bra, kopiera den inte utan nöj er med att läsa den här (hahahaha)

Kram å ha en braig dag, det ska jag, gäspande och virrig ha, det kan ju int bli någe annat än kul då. Pöss!



Sorgebebåderskan.
Vilda fåglars slag
flyr bort över ojämn mark
stilla sila det bleka ljuset
över ondskans sista ark

Det är då det skymda reser sig
himlen krakelerar bit för bit
gräset i sin vånda bugar, niger
mot rimtursen kall och vit

Vet hut, du jätte, hur vågar du hit
att frosta det evigt gröna
han harklar sig lätt
slår sig för sin buk

"För att livet blommar av möda."

Inga kommentarer: