Etiketter

söndag 30 december 2012

Hurra Hurra!!

För gubben i dag! Jodå minsann, vi har alltid kalas innan storkalase, fast, så mycket kalas blev det ju inte.
Lite rökt fläsk och en kaffe fick duga.
Nu sitter han i köket med grannen och pratar karlprat å jag sitter här och pustar ut.
Jag har nämligen städat, dammsugat, skurat golven, tagit ren toan men, jag ska inte klaga.
Jag slapp va ute och skotta snö jag och tycker jag var en rätt bra deal.
Synd att det slaskar så förbenat annars hade en promenad suttit bra. Det är ju alltid kul att reta fläsket runt midjan lite haha.

Kvällen ska avnjutas av gomiddag som Jennifer och Bobba ska laga, special spagetti och köttfärs sås.
Å i morrn kommer inbjudningarna å ska kalasa, blir fint som snus det så, vad finns då kvar att säga??
Jo Detta!


Grattis lilla gubsen min, denna är till dig!

Linda lin



Hem.

Du har slagit pålen till grunden
och
jag har murat med härdat mod.

Vilsamma ögon stannar över vårt.

Dina mansben bredvid mina.

Ögon ut mot.

arm ömt om. 

Inga kommentarer: