Etiketter

onsdag 10 juli 2013

Jistanes!



Dom säger att de ska bli sol idag men inte att det skulle vara så kallt! brrrr

Dessutom har jag knäckt ett mysterium, ja, vart alla Jordgubbar tar vägen! Taram (trumvirvel) det är ju hönsen!!
Dessa småttiga små tjuvar länsar landet så fort de får en chans och , jovisst förstår jag dem de är ju så goda men! Nu ska jag sätta nät därunt så får vi väl se om det blir nåra över till mig!

Idag kommer Tuvaluvan och stannar ett tag, själv så ska jag försöka mig på att måla färdigt bordet och skåpet så att jag kan kasta penslarna någongång, det skulle vara så skönt! Dessutom skare städas och packas i husvagnen för i morrn bäre iväg till Korrby beach! Å jag längtar faktiskt, jättemycket och sen att det ska bli sol å varmt skadar ju inte ;)

Å sen då, hur gåre med LcHf andet , jomen ba bra! jag har fått mycket mer energi, synd bara att inte huvet har samma spring som benen haha! Värken är bättre, kroppen smidigare, blodtrycket lägre, flåset bättre men, tyvärr, prexis lika virrig som vanligt :D Men vad gör väl det, benen tar mig på långa läkande promenixer med jycken och en skog lär ju vara det bästa för att restaurera insidan, har jag hört!


 Fotograf
av denna lilla skog är Ludden Wikström!

Nåja, tiden rusar och det känns i höfterna att mamsen inte ska sitta så mycket längre framför datorn så adjöss med er! ♥


Cordata



Lindblomma, som om litet fick fäste i dig och
kanske stoppades du i ett brev, pressad och torkad i ett häfte
på sidan 3
Tilia och jag vet inte om någon sjöng dig, kastade upp ditt
pollen högt upp, ut över men jag vet att
din doft föll in i min hand och att den räckte ända längst in
fäste tog du dig, i mig, litet som en sommar jag

aldrig trodde förmådde blomma så nätt.


Inga kommentarer: