Etiketter

måndag 29 juli 2013

Sommarens största



Tja, det måste väl vara denna Pulled Pork alla har pysslat med! I ugn på spis och nu senast snutten video av en färdig grillad mör skinkbit, kocken kallar videosnutten grill porr och jag kan inte annat än att hålla med, det är nåt sensuellt med att riva upp en hel skinka med en gaffel!
Nå, hare kommit nå regn då? nix. Dagen verkar tuffa på i värmens tecken och jag fortsätter att tuffa på med mina kryckor fast bara med en när jag är inne. Hela knäet pekar snett inåt när jag försöker ställa högerfoten rätt. kan fortfarande inte stödja mer än litet på den, någon med tips om hur länge detta kan vara??

Måste ju ha fötterna tillbaka om jag ska tvätta upp denna gigantiska tvätt som kommit till av utanvatten läget..

Idag kommer föräldrar och Moster hit på besök ( måste alltid dubbelkolla mig själv när jag skriver moster, blir så lätt monster! ) Se om jag lyckas plocka lite hallon med hjälp av Ludden så det finns nåt å fika då. Hallon med vispgrädde, mums!

Förresten, jag har ju fått en sån här Nitrospray efter kärlkrampen i Lördags och undrar om någon har lust med ett projekt! Skulle vilja ha ett cylinderformat fodral med lock och en klaschig knapp med en stor färgad säkerhetsnål till just till den för jag lägger ju bort den hela tiden för mina kläder saknar fickor å hur snyggt äre å ha den i BHn hela tiden? Någon som känner sig manad, kan säkert bli en liten bissnis av det för det kan ju inte bara vara jag som har detta problemet :D Hör av er!! ♥♥♥

andetag


Tagen,


jag har

timmar att räkna.

Bereda sömn under himlavalv och nära.

Så har mina steg vandrat
säkert och taktfast.



Jag har en klocka som slår stilla slag som rör vid det som pulserar.
som om själva dagen ger sitt ljus för min skull.

Det är inte alla som har det väntande.


Kram å ha en finer dag!!

Inga kommentarer: