Etiketter

onsdag 17 juli 2013

Rebecka Stella?



Jomen jag har ju sett att hon bloggar för expressen men har aldrig fått grepp om vem hon är. I går såg jag hennes blogg och blev ju nyfiken, hon har ju lanserats hårt. Tja utmärkande är ju att där knappt finns kommentarer. Som här alltså. och kanske mest är ju att det knappt finns text, bara bilder så det måste ju vara en fotoblogg av nåt slag eller??

Osökt kom jag då in på varför man bloggar, hänger ut delar av sitt liv till offentlig beskådning. Tja...
jag har inge svar, så äre nog. Kanske för att hålla hjärnan i gång vad vet jag.

Idag blire städning, promenad och besök av två flickor. Dessutom ska jag försöka lugna hjärtat och verkligen tro på min dotter att hon kan köra bil till lilla Lille å jobbet. Gud, hon har körkort!! Vilken grej!
Jag är så stolt!!

Bra går det för Emme där nere i södern, hon trivs och har sol på sig och förutom ett huggormsbett så verkar hon frisk och kry (hua inge kul att bli biten ju, vart orolig där!! ) Känns bra att döttrarna mår bra!!

Jag då? jodå det knallar och går, ontdag hela dagen i går men lyckades plocka blåbär med Ludden och han var så duktig! vi plockade faktiskt hälften var och sen lärde han Nezzie att Blåbär är gott haha vad är det med hundar och blåbär, varför tycker dom att det är så gott??

Nåväl, tjingeling på er alla fina!


Daglega



ur mörkerskyn
faller vila

Flottad genom strömmarna

fukt ur fukt och
det  lena regngräset

(runt om händer som bär)



Inga kommentarer: