Etiketter

tisdag 24 december 2013

GOD JUL!!!!



Jo för nu har ju kalle vart och som vi satt å pratade så fick jag ju ur mig att det är inte förrens kalle har börjat som jag har riktigt Jul. Jo, det är klart att man kan ha små udda sällsynta stunder av lugn och ro när nästintill känslan infinner sig men som sagt, de är sällsynta

Käkat har vi gjort till accompenjemang av regnets smattrande mot fönster rutan men det var minsann 7 minusgrader i morse. Frostigt och vitt så det förslår.  Bara blött näseblod tre ggr hitentills och har funnit en nässpray som funkar så jag har hopp om liv. Nu väntas glopåtv, ett glas vin och att njuta av presenterna man fick, en klocka ett tennarmband och men jo, ta mig tusan, ytterligare en fönsterskrapa (fick en i fjol) som skulle vara bättre än den förra men, praktisk som han är crilleboyen prövade ju han den så att han med en gång ku de säga att den var kass :D Å Älskar mina barn!

Ludden han kör med sin bil och har redan planerat ett bad och att få ta på sig Angry birdspyjamasen han fick av Morfar och Mormor. Jag då? jo jag ska ligga i min klänning i soffan för det är ju en smula njutsamt att ha på sig en sådan, det händer ju inte så ofta så

Från oss alla, Till er alla en riktigt God Jul!

Inga kommentarer: