Etiketter

söndag 22 december 2013

Storstöveltramp

sysslar julen med å jag hinner knappt med!

snorar värre än värst, ögoninflammation och förkyld å huvva men! vad bryr sig väl en Jul om det!

Tur nog kommer broren med left owers från kalaset jag hade planerat klädseln till typ 2 månader i förväg men ack vad man bedrog sig, klart jag skulle bli sjuk, det är ju jul!

Granen står dock uppe, klädd å grann å tårarna föll lite då jag gjorde det alldeles själv, jag saknar mina tjejjer!

Det känns då det är jul att man är själv med de kvinnliga hormonerna men jag antar att jag får vänja mig.

Snart är allt fixat och trixat för min minijul då jag ställt in det stora julfirandet pga min förkylning och jag kan tänka mig att det låter barnsligt men här snackar vi influensa. Tänker att det räcker gott med barna hemma och det där att skafferiet int är färdigt trots att gubbs gjort sitt yttersta, väldigt fin gammeldags blåfärg i skafferiet vart det dock!

Önskar er en underbar jul med detta kort

Från mig till Er en Riktigt God Jul!

Inga kommentarer: