Etiketter

fredag 20 december 2013

Nu äre förkylt igen!

Jomen så att synonymt med jul är snoriga näsor pulmecort, ångandning men ta mig tusan ingen sjukhusvistelse i år om jag får bestämma å det får jag.

Snuvar och snorar men jular med Ludden bäst jag kan, gjort en Utegran med jul Röda äppelpäpplen
Å så mycke snyggare än Ernsts måste jag säga!

Is chokelad  bidde det, iugnlänge a'la pulled pork fast revbens spjäll å Mandaringlass så lite dutti tycker jag vi vart!
Skafferiet sryper närmre gubben å idag vankas listning å målning å ingen husmus i sikte å gla e jag för det1

Tyvärrt var vi tvugna att ställa in brorfrusonmormormorfarnaiman julen å ängna vår ork till våra barn och det får räcka så, julen kommer så trevligt ändå kan jag tänka. Att missa brorens

(Här på bild med mig å han å dotra) födsledag känns lite surt, det hade vart så kul men jag vill ju int smitta ner hela släkten.
Men hipp hipp Hurra finaste du, älskar dig massor!! ♥

Lördagen lär flyta på i Nysningarnas å hostningarnas förlovade land men väl ska jag ta mig till Antikhandlarn å inköpa väl begagnad köksradio, så det så.

Kram å hare så bra och läs lite av min poetiska ådra RÖD

Samt så är jag med i senaste diktantilogin från Poeter. se och den finns att läsa om och beställa
 10 år med Poeter.se JUBILEUMS SAMLING


Over and out (betyd int in, såatt ni vet)

Inga kommentarer: