Etiketter

fredag 9 januari 2015

Inte bara terrorister


Mördare är dom Fega är dom med, som gömmer sig Tar gisslan och inte står för vad de gjort.
Terrorister, inte Muslimer.

Ett brott mot tryckfriheten, demokratin och mänskligheten.

Annars så har livet sin gilla gång, här i mitt hörn av landet småbråkar fåglarna över en svålbit, kylan börjar lägga sig och idag väntas sol. Brasan är tänd, facebook genomgången lixom nyheterna i både Aftonbladet och Expressen.

Kanske vankas det långpromenad med hund, solning på spark med en kopp kaffe och lite städning.

Långt ifrån skjutningar, mord, misär fattigdom och elände.

Min adventstjärna och julgran står kvar sina sista dagar, Julhelgen är inte över än.

Det andas frid härute i skogen hos mig och det är jag så tacksam för, så tacksam


Kram och ha en bra dag alla!

Om mina skuldror.

Inga kommentarer: