Etiketter

fredag 30 januari 2015

Se där!


Tanten är påklädd för dagen och en inspirationslusta att laga en tröjja har infunnit sig.
Inte dåligt!

Haft en underbar morgon, alla steg upp i tid, fikade, Basse var här och sedan avhandlades epitetet drömmar och det är inte illa att ha kört nercabbat så här i Arlan men dessutom gjort det i någon annans dröm!
Önskar att alla mornar var så här hemtrevliga men det vore att begära för mycket, ingen ros utan tistlar har jag hört.
Ikväll dimper det ner två extra ungdomar som jag tycker väldigt mycket om så liv och rörelse väntas att infinna sig även då.
Jag har tre outlästa böcker! ba en sådan sak!

Snön vräker ner, livet är under skenbar kontroll (pessimist som jag är) haha!

Allvarligt talat, allt känns bra nu och det var länge sedan

Jag ska fortsätta den här dagen i den andan, njuta, promenera med hunden i snöfallet
och ja just det, laga en tröjja!

Kram!

Inte alltid grått

Inga kommentarer: