Etiketter

tisdag 27 januari 2015

Strålande blått ute



Men här är det grått..Nej så illa är det inte, har en av mina näseblödningsdar och går omkring med en stor tuss i näsan allmänt äcklad.
Jag vet varför med och hoppas att förkylningen går över snart.

Igår gick jag vilse, igen. Ja skulle till Kardeologen med en tidning till någon ja känner.Jag har legat själv på Hjärtcentrum 4 gånger och tycker att jag borde hitta dig men inte igår nej. Tyvärr var det kring halvsju på kvällen så knappt någon fanns att fråga. Efter över en halvtimme kom ja till röntgen exp. och där fanns en människa, äntligen och ja lyckade komma rätt.Väl där så infinner sig minnet och ja skakar på huvet åt mig själv. antar att det inte är sista gången heller och det är ju tur att man kan roa sig själv och samtidigt få motion på köpet!

Helt slut efter den där upplevelsen ska ja alltså ta det lugnt idag, sluta blöda näsblod,( tvätta av blodprickar på dataskärmen) gå ut med hunden och hänga upp tvätten. Och njuta av solen lite, det är jag värd!




Inga kommentarer: