Etiketter

måndag 19 januari 2015

Oj så tröttigt det har vart!


Kolosalt, minsta man gör blir man helt slut. Antar att lagrena av pigghet och stresstålighet ordentligt utarmades under den här Julen.
Blir till att ta det lugnt tills dess dom är påfyllda igen om nu livet är nog snällt ett tag framöver.
Va och Badade med Ludden och Tuvan i Hörnefors igår, bästa badhuset ever med extravarmt i bassängen. Så skönt för min värkande rygg och jag och Åsa turades om att sitta själva i Bubbelpoolen, lyx!

Idag var jag som sms:et påbjöd på Vårdcentralen för ett besök som jag då rakt inte visste att jag skulle ha. Damen i luckan blev mer än lovligt överaskad av tiden, 07.30, eftersom dom inte öppnar förrens kl 08.00..Dessutom fanns det inget noterat i någon tidsjournal. Finns tryckfelsNisse i datatids systemet tro??

Med oförrättat ärende (vad det nu skulle ha vart) fick jag återvända hem efter att jag köpt snus på macken och ett par fina lovikavantar på rea.

Nu ska jag bannemig int göra ett dugg innan jag ska tillbaka på vc kl 1 med Chrillen och mig, vi ska ju ta prover. Och har en verklig tid till det, verifierad och synlig.

Resten av veckan ska det chillas, vårda denna förkylning för mig och Ludde och tja, försöka få något litet gjort när orken ansamlar sig.

Kram alla!!




Inga kommentarer: