Etiketter

tisdag 12 juni 2012

Idag är jag bättre rustad

känns det som. Ok vädret är inte det bästa men jag är någorlunda pigg i mina mått mätt i allafall. Såg att 27 styckna läste min blogg i går och undrar givetvis vilka det är och är väldigt glad för det. Det skulle ju vara väldigt trist att sitta här och skriva om ingen läste alls :)

Student i dag så jag ska ner på stan (jo jag vet, tokigt) och njuta och kommer förmodligen bli trött för det nån dag med men det är det värt, det är ju så fint!

Ska koka mig några ägg nu och någon potatis och käka med sill gräslök och gräddfil, det är mumsfrukost så här i början av sommaren, enkelt och så gott! Rensa bort ogräs vid buskarna sedan, borde nog införskaffa en ny grästrimmer, även om jag inte gillar dessa så slipper man ju själv stå på knä :)

Ha en bra dag ni alla fina!!


Lägg din hand över hjärtat ditt
blunda och färdas inom
kanske så hör du rösten min som säger
tveka inte utan kom.

Solen lyser och gräset är grönt
nu är tid att dansa du fina
för om inte själen får sig en sväng om
blir livet en evig pina.

Puss!

Inga kommentarer: